فروشگاه اینترنتی کلوب آنلاین

فروشگاه اینترنتی کلوب آنلاین
فروشگاه اینترنتی کلوب آنلاین

فروشگاه اینترنتی کلوب آنلای

فروشگاه اینترنتی کلوب آنلای
فروشگاه اینترنتی کلوب آنلای

کتاب خشایار شاه برای موبایل


¦ 0 نظرات


کتاب خشایار شاه : کتابی تاریخی شامل سلطنت خشایار شاه و حملات او به یونان و نبرد های دیگر آن است که برای موبایل با فرمت جاوا است.


دانلود با حجم 132 کیلوبایت
پسورد :www.binandeh.ir ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

کتاب پیش شماره شهرهای ایران -ebook


¦ 0 نظرات



لیست پیش شماره های شهرهای ایران,مرتب شده بر اساس حروف الفبا که در سایت بیننده.آی آر با فرمت جاوا منتشر شده است.


دانلود با حجم 151 کیلوبایت

پسورد :www.binandeh.ir ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

جموعه اس ام اس های عاشقانه جدی


¦ 0 نظرات

کاش میشد همچو آواز خوش یک “دوره گرد”
زندگی را بار دیگر ، دوره کرد . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست
گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
ای مایه اصل شادمانی ، غم تو / خوش تر از حیات جاودانی ، غم تو
از حسن تو رازها به گوش دل من / گوید به زبان بی زبانی ، غم تو . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
بی تو گلشن چو زندونه به چشمم / گلستون آذر ستونه به چشمم
بی تو آرام و عمر زندگانی / همه خواب پریشونه به چشمم . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است
گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت ساحل است . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
ای از خدا رسیده ، ای که تمام عشقی / در جسم خالی من ، روح کلام عشقی . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن
و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
سیل دریا دیده هرگز باز نمیگردد به جوی / نیست ممکن هرکه عاشق شد
مگر عاقل شود . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم
عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
روزم خوش است ، چراکه برای تو میخوانم
شبم خوش است ، چراکه برای من میخوانی
روزگارم خوش نیست ، چراکه باهم نمیخوانیم . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
غمناک ترین ناله دلم ، بهانه دیدن توست ، تو بگو با دل بی قرارم چه کنم ؟
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین
روز میلاد مرا در شب بی صحر ببین . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
در آن زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است
به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم . . . ؟
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
بعد تو دگر هستی ما پا نگرفت / بعد از تو کسی در دل ما جا نگرفت
در کلبه تنهائی خود پوسیدم / بعد از تو کسی سراغ ما را نگرفت . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
به سکوت سد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته من میترسد که تو پژمرده شوی
که تو مرا به فراموشی شب ها سپری
که مبادا به دلم زنگ سیاهی بزنی
و به شب های امیدم تو تباهی بزنی
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
زندگی در گذر حادثه هاست ، گاه تلخ است و گهی شیرین است
دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست ، صاف و صادق بماند زیباست . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم . . .
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .

زیارت عاشورا برای موبایل


¦ 0 نظرات


دعای زیارت عاشورا که در وصف امام حسین (ع) است ، هم اکنون نسخه جاوای آن طراحی شده است و در اختیار شماست . این نرم افزار هم جزو نرم افزار های اسلامی موبایل است که در سایت تخصصی موبایل (بیننده . ای ار) قرار گرفته شده است.




قابل نصب بر روی گوشی های موبایل با اندازه تصویر :
240x320
قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:
N96 N95 N93 N92 N91 N82 N81 N80 N78 N77 N76 N75 N73 N71E90 E70 E65 E62 E61 E60 E51 E50 62906220 6121 6110 5700 5500 3250


دانلود با حجم 1.34 مگابایت
پسورد :www.binandeh.ir ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

آشـــنایی با محیـط فتوشاپ cs3 و cs4


¦ 0 نظرات






» فهرست مطالب :+ فضای کار فتوشاپ» - نوار منو ( Menu Bar )» - نوار option ( موارد اختیاری )» - پالت ابزار ( Tool Palette )» - پانل ها ( Dock of panels )» - پنجره یک فایل نمونه باز شده در فتوشاپ» - حالت قرارگیری پنجره فایل های باز شده در محیط کار» - تعریف پانل ها ( پالت ها )» - جای دهی پانل ها در فضای کاری » - تنظیمات پانل ها+ مدیریت فضای کار در فتوشاپ» - ذخیره فضای کار» - حذف فضای کار » - ابــزار های جدید در cs۴ ( قسمت اول )









1
نوار منو ( Menu Bar )این نوار شامل ۱۰ منوی اصلی است که تقریبا تمامی امکانات فتوشاپ در این منوها دسته بندی شده اند. برای انتـخاب هر کدام از این منوها علاوه بر کلیک روی نام منو ، متوانید کلید Alt را گرفته و همزمان حرفی که زیر آن خط کشیده شده است را از صفحه کلید فشار دهید.در نسخه CS۴ یک منوی دیگر با عنوان ۳D و با هدف مدیریت و تنظیم دستورات ترسیم و ویرایش تصاویر سه بعدی به جمع منوها افزوده شده است.
2-نوار Option ( موارد اختیاری )در این نوار که حالت و گزینه های آن در مراحل مختلف کار با نرم افزار و انتخاب ابزار متفاوت ، دائما تغیــیر می نمایــد، گزینه هایی پیش بینی شده است که با دستکاری و تنظیم آنها می توان سریع تر و راحت تر به انجام کارهای مورد نظر در نرم افزار پرداخت.
3-پالت ابزار ( Tool Palette )برای انجام هر کاری ، نیازمند به کار بردن ابزار مناسب آن کار خواهــیم بود. این قسمت تــمامی ابزار لازم جهت انتخاب ، نقاشی ، طراحی ،ویرایش ، و ... تصاویر در اختیار کاربر قرار خواهد داد . شناختن طرز کار صحیح این ابزار و کسب مهارت و تجربه در به کارگیری آنها ، گام مهمی در موفقیت کار با نرم افزار فتوشاپ خواهد بود.
4-پانل ها ( Dock of panels ) در این قسمت می توان پانل ها ( پالت ها ) را به طور کامل کوچیک ( Minimize ) کرد و به صورت یک آیکون نمایش داد.در صورت نیاز به این پانل ، با کلیک روی آیکون مربوطه ، پانل ( پالت ) مورد نظر آشکار می شود.
5-پنجره یک فایل نمونه باز شده در فتوشاپنمونه ای از یک پنجره ی تصویر باز شده در فتوشاپ که به طور شناور ( Floating ) و آزاد در محیط نرم افزار قرار گرفته است.حالت قرار گیری پنجره فایل های باز شده در محیط کارگاهی اوقات ، به طبع نوع و شرایط کار لازم است چندین فایل تصویر را به طور همزمان در فتوشاپ باز کنید . در این نسخه ( CS۳ ) با کلیک روی هر یک از این پنجره ها ، نوار آبی رنگ بالای پنجره مذکور پر رنگ شده ( فعال شده ) و آماده ویرایش خواهد شد. پنجره فایل ها را می توان در دو صورت شناور ( Floating ) و یا تمام صفحه در محیط کار جای داد. با کلیک روی علامت از گوشه سمت راست هر پنجره میتوان آن را به صورت تمام صفحه نمایش داد.در این صورت ، سایر پنجره ها در زیر پنجره ها مذکور قرار خواند گرفت.با کلیک روی علامت در همان قسمت ، پنجره مذکور از حالت تمام صفحه خارج شده و در فضای کار شناور می گردد. با کلیک روی علامت از گوشه سمت راست و بالای هر پنجره می توان اندازه آن را به صورت آیکون در پایین فضای کار کمینه ( Minimize ) کرد.در نسخه CS۴ با در نظر گرفتن یک ناحیه لنگر گاه ( Dock ) افقی در زیر نوار option ، ترتیبی اتخاذ شده که پنجره های باز شده به صورت زبانه ای ( Tabbed ) در این منطقه جای داده شود. با کلیک روی زبانه هر فایل ، پنجره فایل مذکور به صورت تمام صفحه نمایش داده خواهد شد . با گرفتن هر زبانه و درگ کردن ( کشیدن ) آن به داخل فضاء پنجره مذکور به صورت شناور و آراد در محیط کاری نمایش داده خواهد شد.






با کلیک روی گزینه نشان داده شده در شکل فوق می توانید حالت های مختلفی از نمایش را برای پنجره تصاویر باز شده در نرم افزار انتخاب نمایید. حالت نمایش تمامی پنجره های تصاویر به صورت شبکه ای ، ستونی ، سطری ، سه تایی و ... از این طریق قایل انتخاب هستند. در صورت انتخاب گزینه Float All in Windows ، تمامی پنجره ها در محیط کاری شناور خواهند شد.











تعریف پانل ها ( پالت ها )هنگام کار و اعمال تغــییر و تنظیم یک فایل در فتوشاپ ، علاوه بر منیو ابزار که در سمت چپ صفحه و به صورت ستونی قرار گرفته است ، نیازمند ابزار مدیریتی و تنظیمی دقیق تری برای تنظیم ویژگی ها و خصوصیات این ابزار نیز هستید . این گزینه های تنظیمی و ویرایشی ، به صورتی کاملا هدفمند و ضابطه مند در یک سری پانل های مخصیص تعریف شده اند که با فراخوانی هر پانل به فضای کاری ، قادر به استفاده موجود در آنها خواهید بود . این پانل ها همگی در منوی Window نوار منو قرار دارند که میتوان با کلیک کردن روی هر کدام از پالت ها این لیست ، آن را به جمع پالت های فضای کار اضافه کرد.نکته : در هنگام کار با پانل ها ، بهتر است نحوه نمایش پانل را به گونه ای تنظیم کنید که بعد از این که کارتان با یک پالت تمام شد ، پالت مذکور خود به خود ، به صورت آیکون در محل لنگر گاه جای گیرد . برای این کار ، روی نوار عنوان پالت ها راست کلیک کرده و گزینه Auto Collapse Icon را انتخاب نمایید. در این صورت با کلیک روی هر جای کار ، پانل مذکور خود به خــود سر جای اول خود خواهت رفت.






نکته : بسته به نوع کاری که در محیط فتوشاپ قصد انجام آن را دارید ، نیاز شما به استفاده از برخی پالت ها بیشتر و یا کمتر خواهد بود و ممکن است که برخی از پالت ها در طول چندین پروژه کاری نیز ، به کار شما نیاید. بنابر این بهتر است یک فضای کاری با پانل های پر کاربرد ( بسته به نوع کار شما ) ترتیب داد و آن فضا را با نام دلخواه ذخیره نمایید. در این رابطه در انتهاب همین بخش ، توضیحات بیشتری ارائه شده است.نکته : با فشردن کلید Tab صفحه کلید ، تمامی پالت های فضای کار و منوی ابزار از فضای کار حذف شده و فضای دید شما بیشتر خواهد شد .در صورت استفاده از کلید ترکیبی Shift+Tab ، منوی ابزار و نوار option مستثنی شده و فقط پالت ها مخفی شده و یا دوباره نمایش داده خواهند شد.نکته : چنین حالتی که در حین انجام کار به هیچ یک از پانل ها نیاز نداشته و یا به طور همزمان به تمامی آنها نیازمند باشید ، خیلی به ندرت پیش می آید . اما اگر شما از چنین کاری قصد حداکثر کردن فضای نمایشگر ، برای ارائه و نمایش طرحتان به دیگران را داشته باشید ، می توان با چند بار فشردن دکمه F صفحه کلید ، طرحتان را تمام صفحه ( Full Screen ) نمایید . بد نیست سری هم به حالت های نمایش منوی View بزنید و گزینه های این منو را نیز امتحان کنید.جای دهی پانل ها در فضای کاریپانل ها را متوان به دو صورت در فضای کار جای داد . در حالت اول ، پانل به صورت آزاد و شناور در فضای کار می ماند و به راحتی می توانید آن را به هر کجای نمایشگر که بخواهید ، منتقل نمایید. اما اگر این کار ( بخصوص اگر تعداد پانل ها فعال زیاد باشد ) باعث شلوغی کار شود ، بهتر است حالت دوم که قرار گرفتن در لنگرگاه ( Dock ) است را انتخاب نمایید.در این حالت ، با کشیدن ( Drag ) پانل مورد نظر به منتهی الیه سمت راست صفحه فتوشاپ ( منطقه پر رنگتر ) ، یک نوار آبی رنگ پیدار می شود که منطقه لنگر گاه را مشخص می کند ، در این صورت ، پانل مورد نظر بیرون از فضای کار و مجاورت آن قرار خواهد گرفت.نکته : برای انتقال یک پانل مجزا زبانه آن و برای جابجایی گروهی از پانل ها ، نوار عنوان آن را انتخاب نمایید.تنظیمات پانل هابرای هر پانل ، فتوشاپ یک سری گزینه ها و تنظیماتی در نظر گرفته است که باید برای دسترسی به این موارد ، بر روی علامت در گوشه سمت راست بالای هر پانل کلیک نمائید . برای مثال ، توجه شما را به عملیات زیر در پانل لایه ها که به نمایش بزرگتر آیکون لایه ها در پالت layers می انجامد ، جلب می نماییم.
1-ابتدا یک فایل تصویر دلخواه را در فتوشاپ باز کنید و مراحل زیر را انجام دهید. روی علامت پانل Layers کلیک کنید. 2-در منوی ظاهر شده گزینه Palette Option را انتخاب نمایید. 3-در پنجره باز شده ، گزینه دوم را برای سایز نمایش آیکون لایه انتخاب کنید ، در این صورت خواهید دید که در پانل Layers ، پیش نمایش ( Preview ) لایه ها بزرگتر و واضع تر خواهد شد.











در ادامه به صورت تصویری و خلاصه ، چند نکته در باب تنظیم فضای کاری به صورت دلخواه آورده شده است.سعی کنید بیشتر با پانل ها کار کنید و همچنین بیشتر وَر بروید.

1- نمونه ای از یک پانل که در منطقه لنگر گاه قرار گرفته و به طور موقت فراخوان شده و از شکل آیکون به صورت پانل کامل در آمده است.2- نمونه ای از یک پانل شناور و آزاد 3-برگشت به حالت آیکون و قرار گیری در لنگر گاه4- راخوان آیکون و تبدیل آن به حالت پانل 5-منطقه لنگر گاه اول 6-منطقه لنگر گاه دوم ( میتوان به تعداد این مناطق افزود )7- بستن و خارج کردن پانل از فضای کار - حداقل کردن ( Minimize ) حجم پانل عنوان پانل ( جهت کشیدن و انتقال ) شکل آیکون چند پانل در لنگر گاه تغییر سایز عرض منطقه لنگر گاهپالت ابزار ( Tools Palette ) را نیز می توان به دو صورت تک ستونی و دو ستونی در منطقه لنگر گاه قرار داد. خوبی این حالت به این است که فضای اشغال شده توسط این ابزار مستقل از فضای کار بوده و بنابر این بخشی از تصویر شما در زیر آن مخفی نخواهد شد . در صورت تمایل می توانید با کشیدن ( درگ کردن ) بانه فوقانی آن ، این پالت را به صورت آزاد و شناور در فضای کاری جای دهید.
مدیریت فضای کار در فتوشاپ ( Workspace )تا اینجا طریقه ساختن یک فضای کاری مناسب و دلخواه را یاد گرفتید ؛ همان طور که در بخش پانل ها گفته شد ، بسته به نوع کاری که قصد انجام آن را دارید ( طرح جلد ، بروشور متنی ، نقاشی و روتوش عکس ، طراحی صفحات متن و... ) نیاز شما به برخی پانل ها بیشتر و یا کمتر خواهد بود. بنابر این بهتر است که برای دلخواهتان را ذخیره نموده و هر وقت که دوباره به آن فضا نیاز پیدا کردید ، فضای مورد نظر را بدون هیچ تغییری در پانل ها و چینش آنها ، فرا بخوانید.ذخیره فضای کار برای ذخیره کردن فضای کار بدین ترتیب عمل نمایید.
1-روی گزینه Workspace کلیک کنید. ( انتخاب از مسیر Menu bar > Windows > Workspace )2- گزینه Save Workspace را انتخاب کنید.3- فضای کاری را با نام دلخواه ذخیره نمایید.
در پنجره Save Workspace ، با تیک زدن ( انتخاب ) گزینـــــه هـــای Shortcuts و Menus ، تنظیمات و کلید های میانبری که برای فضای کاری و انجام برخی دستورات و اعمال در نظر گرفته ایــد نیز همراه با پالت ذخیره خواهد شد.نرم افزار فتوشاپ نیز چندین فضای کاری با عنواین Painting and retouching ، Web Design ، Video and Film ، Image Analysis و ... را به طور پیش فرض برای فضای کاری در نظر گرفته است . خواهید دید که با انتخاب هر یک از این فضاها ، به منظور دسترسی آسان تر و سریع تر ، بعضی از گزینه های منو های File ، Edit و ... از سایر گزینه ها متمایز ( Highlighted ) شده است.حذف فضای کار برای حذف یک فضای کاری ، به ترتیب زیر عمل نمایید ؛
1- روی گزینه WorkSpace کلیک کنید ( انتخاب مسیر Menu Bar > Windows > Workspace نیز به همین انتخاب می انجامد ). 2-گزینه Delete Workspace را انتخاب کنید. 3-با فشردن گزینه OK ، رایانه را از آگاهانه بودن تصمیم تان مطمئن کنید.
ابزار انتخاب سريع ( Quick Selection )اگر احساس مي کنيد که در نقاشي و کشيدن قلم مو روي بوم مهارت داريد ، فتوشــاپ اين ابزار را براي راحتي در انتخاب به شما تقديم کرده است . اين ابزار با قابليت تنظيم اندازه قلمي که در اختيار شما قرار مي دهــد ، محدوده انتخاب خود را با کشيدن آن روي لايه انتخاب مي کند. ابزار انتخاب سريع را مي توان با فشردن کليد w و يا انتخاب ابزار از پالت ابزار فعال کرد و اندازه قلم آن را مي توان با فشردن دکمه " [ " صفحه کليد بزرگترين و با فشردن دکمه " ] " کوچکتر کرد. پيشنهاد مي کنيم که سري هم به گزينه هاي نوار option بزنيد. ابزار استمپ شبيه سازي ( Clone Stamp )حتما با اين ابزار آشنايي داريد ،قابليت جديدي در نسخه CS۴ ، ايجاد شده است که ناحيه اي از تصوير که توسط استمپ نمونه گيري شده است ، روي نوک قلم موي استمپ نمايش داده شود. يعني با جابجايي براش استمپ ، بافتي که قرار است براي ترميم اضافه شود نيز براي کاربر نشان داده مي شود تا بتواند از نتيجه کار قبل از اعمال استمپ آگاهي بيايد. ابزار خط کش ( Ruler Tool )اين ابزار از نسخه CS۳ به بعد به فتوشاپ اضافه شد و يکي از پارامترهاي مهم و حياتي در نرم افزارهاي طراحي ، پارامتر اندازه و مقباس است. در مواقعي در حين کار ، شما نيازمند دانستن اندازه و موقعيت دقيق يک لايه نسبت به برزنت طراحي تان خواهيد بود. مثلا اگر کار شما طراحي يک بروشرو تبليغاتي است ، دانستن ميزان فاصله متن ها و يا ديگر لايه ها نسبت به لبه هاي کار ( حاشيه ها) بسيار مهم است ؛ زيرا اگر اين کار بخواهد با يک چاپگر ساده چاپ شود ، بايد غلطک هاي چاپگر و اگر بخواهيد در تيراژ بالا چاپ و صحافي شود ، بايد مقدار برش فرم هاي چاپ را نيز مد نظر قرار داد. به همين منظور ، فتوشاپ براي عرض صفحه کاري شما يک خط کش ( مقياس ) در بالاي صفحه و براي ارتفاع صفحه کاري شما ، يک خط کش در سمت راست صفحه در نظر گرفته است. شما مي توانيد با مراجعه به منوي View و انتخاب گزينه Rulers اين خط کش ها را نمايش داده و يا مخفي نماييد. کليد ترکيبي Ctrl+R سرعت شما را براي نشان دادن و يا ندادن خط کش افزايش خواهد داد.با پيوستن ابزار خط کش ( نام قبلي اين ابزار در نسخه ۷ ابزار اندازه گير ( Measure Tool ) بوده است ) به جمع ابزار هاي پالت ابزار ، کار اندازه گيري فاصله ها و اندازه ي لايه ها در فتوشاپ به مراتب راحت تر شده است . بدين ترتيب که با انتخاب اين ابزار و کشيدن يک خط بين دو نقطه از کار ، طول خط ، اختلاف عرض و ارتفاع دو نقطه ، زاويه ي خط و ... به راحتي و به دقت تعيين خواهد شد. Zoom Tool این ابزار هم تغییراتی در CS۴ داشته ، کافیست یکبار Zoom in یا Zoom out کنید تا متوجه شوید که به صورت یک افکت motion یا Fade شما روی کارتون زوم میکنید. همچنین اگر با ابزار hand قسمتی رو نگه دارید و بکشید و رها کنید متوجه این افکت می شوید.
کوچک و بزرگ کردن سایز
***************************************************************************************
کوچک کردن یا بزرگ کردن سایز براش ، یا پاک کن یا ابزار هایی که در همین رنج هست ، به دو روش انواع میشه.۱- در حالت انتخاب ابزار ( مثلا براش ) روی تصویر راست کلیک کرده و تنظیمات سایز و Hardness نمایش داده میشه. گزینه Master Diameter برای کوچک و بزرگ کردن سایز براش مورد استفاده قرار می گرد.۲- راه دوم استفاده از دو کلید در داخل کیبورد است برای بزرگ کردن کلید [ و برای کوچک کردن کلید ] با بفشارید.۳- شما با دو قسمتی که در بالا توضیح داده شد آشنایی داشتید . امکانی در نسخه جدید فتوشاپ وجود دارد که در حالت انتخاب یک ابزار مانند براش براحتی میتوانید سایز آن را کوچک و بزرگ کنید، به این ترتیب که بعد از انتخاب ابزار کلید Alt را نگه دارید و سپس در صفحه خود راست کلیک را نگه دارید ، در همان لحظه دایره قرمز رنگی که به نظر ماسک شده ظاهر میشه.
حال اگر در همان حالتی که راست کلیک را نگه داشتید موس رو به سمت چپ ببرید سایز قلم کوچیک میشه و به سمت راست حرکت دهید سایز قلم بزرگ میشه.

زنان پيامك‌هاي طولاني‌تري نسبت به مردان ارسال مي‌كنند


¦ 0 نظرات

بر اساس يافته‌هاي يك پژوهشگر دانشگاه اينديانا، زنان به هنگام ارسال پيام كوتاه احساسي‌تر از مردان بوده و نسبت به آنها پيامهاي كوتاه طولاني‌تري ارسال مي‌كنند.
به گزارش ايسنا، اين پژوهشگر با بررسي هزار و 164 پيامك كه در زمان پخش يك برنامه تلويزيوني ارسال شدند دريافت، زنان پيام‌هاي خود را تا حد كاراكترهاي معين براي يك پيام كوتاه مي‌رسانند.

همچنين بر اساس يافته‌هاي اين پژوهشگر، زنان بيشتر از مردان امكان دارد از حروف اختصاري، افزودن علامت و شكلك‌هاي خندان استفاده كنند.

يافته‌هاي اين پژوهش درتضاد با وضعيت اجتماعي زندگي واقعي است كه در آن مردان مايلند با استفاده بيشتر از زبان محاوره‌اي و عاميانه بر مكالمه تسلط داشته باشند.

زندگی چیست؟


¦ 0 نظرات

 هر کس در این مورد نظری دارد و آن را از دیدگاهی که معرف بینش و نگر هویت و جهان بینی خود اوست تعریف

 می کند. گروهی زندگی را " خون دل خوردن و پشت دیوار آرزو مردن می دانند و گروهی می گویند: " زندگی

 چیست: عشق ورزیدن , زندگی را به عشق بخشیدن".

زندگی , بازتاب هویت یک انسان در دنیای بیرون اوست. زندگی , کتابی است که تو , نویسنده آن هستی. زندگی

 , جمله ای است که فعل آن به تو باز می گردد , دیوان شعری است که شاه بیت غزلش , تو هستی . زندگی ,

 نوازنده ای است که موسقی دل انگیز هستی ات را می نوازد و خواننده ای است که تنها از تو می خواند.

زندگی سراسر تعالی , سراسر روح و هنر و زیبایی , سراسر امید و آرزو و خواسته های آرمانی , سراسر

 سلامت , سعادت و خوشبختی .

زندگی سراسر هر انسان , بازتاب هویت اوست, چرا که هویت هر انسان نشات گرفته از نظام باورهای اوست و

 این باورها ایده ها و عقاید هستند که اندیشه های نو را در ذهن تو خلق می کند و اندیشه های نو و جدید زندگی

 ات را شکل می دهند به من بگو که چگونه فکر می کنی؟!

اندیشه های تو از همان باورهایی سرچشمه می گیرد که در خود ساخته و پرداخته ای. پس اینجا باز هم به نوعی

 روی اصل هویت تاکید داریم و به همان بحثی اشاره داریم که پایه و اساس مباحث زندگی در مسیر کمال را

 تشکیل می دهد.

آری , زندگی هر انسان بازتاب هویت او در دنیای بیرون اوست و زندگی انسانی که در مسیر کمال ره می پوید ,

 نیر باید در وهله اول با هویت منحصر به فردی که کسب کرده است سازگار و هماهنگ بوده و به طور کامل

 سنخیت داشته باشد, چرا که انسان در برخورد با هر یک از رویدادهای زندگی خویش برای ارایه پاسخ و عکس

 العمل مناسب به درون خود یعنی به هویت و شخصیت خود رجوع می کند.

گاه رویدادهای زندگی تنها تلنگری است تا مارا از خواب غفلت بیدار کند و به یادمان بیاورد که زنده ایم و زندگان را

 زندگی باید. به یادمان بیاورد که در این دنیا برای انجام ماموریت مهمی آمده ایم. اعتبار برگه ماموریتی که در دست

 داریم بعد از مدت کوتاهی منقضی خواهد شد, پس باید زمان را دریابیم و باید هر آنچه داریم در طبخ اخلاص

 گذاریم تا نشدنی ها شدنی ها و غیر ممکن ها امکان پذیر شوند.باید کلمه ای غیر ممکن را از دایره المعارف

 هستی خط زد, چرا که این واژه در قاموس زندگی نمی گنجد.

تقویت حافظه


¦ 0 نظرات

 تا چه حد حافظه شما خوب است؟ اگر شما هم شبیه به بیشتر مردم باشید جواب شما این است که به اندازه ی

 کافی خوب نیست.یکی از آرزوهای بیشتر انسان ها این است که بتوانند حافظه خودشان را گسترش دهند.

 خوشبختانه هر کسی با کمی تمرین می تواند یاد بگیرد که چه طور اطلاع های بیشتری را به خاطر بیاورد. با توجه

 به تحقیق های منظمی که بر روی حافظه انجام شده است روش های متنوع و مفیدی به دست آمده است که

 در زیر به برخی از آنها می پردازیم و امید است که مورد استفاده قرار گیرند.

 

1- فکر کردن واقعی پیرامو آن چیزی که می خواهید به خاطر بیاورید:

اگر شما می خواهید مطالبی را به حافظه بلند مدت خود بسپارید باید در مورد آن موضوع فکر کنید, سوالهایی در

 این زمینه از خود بپرسید, معنی ان موضوع را بررسی کنید و ارتباط موضوع جدید را با مطالبی که می دانید پیدا

 کنید. همچنین اگر مطالب جدیدی را که فرا گرفته اید با اطلاع های قدیمی خود در آمیزید و از آن ها استفاده کنید

 وارد حافظه بلند مدت شما می شوند. این تکنیک مهمی است که هر لحظه که در حال مطالعه هستید در مورد

 مطالب آن فکر کنید اگر شما یک چنین کاری را انجام دهید احتمال این که در آینده زمانی که می خواهید آن

 مطالی را به خاطر بیاورید سریعتر و دقیق تر این کار را انجام دهید بیشتر است.

2- دقت کردن بر روی آن چه که می خواهید به خاطر بسپارید و یا به یاد بیاورید:

خیلی سریع پاسخ دهید که چه تصویری بر روی اسکناس دویست ریالی وجود دارد؟ پانصد ریالی چطور؟ هزار

 ریالی چطور؟ دو هزار ریالی چطور؟ بارها و بارها از این اسکناس ها استفاده کرده اید. پس چرا نمی توانید تمام

 تصاویر را به طور دقدق به یاد بیاورید؟ این موضوع به خاطر این است که شما تا به حال توجه دقیقی به آنها ننموده

 اید.. در مورد هر موضوعی اگر ما در لحظه ای مه در حال بخاطر سپردن یا به یاد آوردن آن هستیم دقت کافی و

 لازم را نداشته باشیم, نمی توانیم آن را به خاطر بیاوریم و در زمانی که به ان نیاز داریم ان موضوع را فراموش می

 کنیم.

3- استفاده از تصورهای دیداری( تصویر ذهنی):

شما به طور حتم این جمله را شنیده اید که یک تصویر ارزش یک هزار لغت را دارد. تحقیق ها نشان می دهند که

 در بسیاری از مواقع به یاد آوردن مطالیی که از آنها تصورهای ذهنی داریم, بسیار آسان تر است. این موضوع به

 این دلیل است که تصاویر ذهنی , حافظه ی مخصوص به خودشان را دارند. بنابراین اگر مطالبی را که به خاطر می

 سپاریم علاوه بر این که آنها را می خوانیم برای آن ها تصویر ذهنی هم بسازیم, باعث می شود که اگر در

 موقعیت خود مطلب را فراموش کردیم, تصویری را که برای آن مطالب در ذهن مان ساخته ایم به خاطر بیاوریم و در

 ادامه , حتی خود مطلب را نیز به خاطر بیاوریم. به طور مثال در مورد یک شماره تلفن اگر سعی کنید که علاوه بر

 این که بر روی عدد تمرکز می کنید, این تصویر را هم در ذهن خود بسازید که اعداد چگونه بر روی تلفن قرار دارند

 و تصویری از شماره مورد نظر بر اساس نحوه قرار گرفتن آن بر روی صفحه اعداد در ذهن خود ثبت نمایید. در

 یاداوری این عدد کمتر مشکل خواهید داشت. ساختن تصویر ذهنی از مطالبی که در حال فرا گرفتن آن ها

 هستیم, یک نقش اساسی و مرکزی در تقویت حافظه دارد.

4- ارایه کردن علامت های بازیابی اضافه به خودتان:

یکی از روش های اصلی و مهم جهت به خاطر آوردن مطالب این است که از علامت های بازیابی استفاده کنیم.

 منظور از علامت های بازیابی این است که اگر شما نام شخصی را فراموش کرده اید و در صدد آن هستید که نام

 او را به خاطر بیاورید باید فکر کنید که به طور مثال اولین بار که آن شخص را دیدید در کجا بود؟ نحوه آشنایی شما

 چگونه بود؟ منزل وی کجا بود؟ به چه شکلی لباس می پوشد؟ و.....این مورد به شما کمک می کند تا نام فرد را

 راحت تر به خاطر بیاورید.

5- استفاده از خلاصه نویسی:

یکی دیگر از روش های بسیار کاربردی در زمینه یادگیری صحیح و به خاطر آوردن مطالب روش خلاصه نویسی و

 حتی رمز نویسی است. به طور مثال شما می توایند نام هفت گل متنوع را با استفاده از یک واژه با معنی برای

 خودتان بسازید و هر وقت که آن واژه رابه یاد آورید می توانید نام آن هفت گل را به خاطر بیاورید. از این روش می

 توانید برای به خاطر سپردن شماره تلفن , قواعد درسی, مطالب کتاب ها و دیگر موارد استفاده کنید. تحقیقی

 که بر روی دانشجویان رشته پزشکی انجام شده نشان می دهد که یکی از روش های سودمند در یادگیری و به

 خاطر آوردن مطالب درس آناتومی استفاده از این روش است.


¦ 0 نظرات

اس ام اس تاریخ گذشته
* .ترفند موبايل
* 10 بازي جديد كامپيوتري
* 10 زنگ اس ام اس
* 100 font
* 13 بدر
* 176x220
* 240x320نوکیا s40
* 2K
* 3 Anti Touch v2.0
* 3230
* 3600
* 3620
* 3650
* 3660
* 5800
* 5800 نوکیا
* 6230
* 6260
* 6290
* 6600
* 6620
* 6630
* 6670
* 6680
* 6681
* 6682
* 7610
* 7650
* AAC
* AAC رینگتون
* ACDSee Pro 2.5.333
* AMR
* Antivirus
* Ashampoo Internet Accelerator
* Atlantis
* background برای یاهو مسنجر
* Backup گیری از اطلاعات
* Battel Towers
* Best Call Notes
* Best Full Screen Caller
* BitWare Plus 4.0
* Brushes
* Burn CD
* Calc java mobile
* Calc موبایل مهندسی
* capture
* Capture The Flag
* Cars Wallpapers
* cd convertor
* Chess online
* Clip Mobile 3gp Funny
* convertor
* convertor دانلود
* covert soft
* cpu جديد
* Desktop Theme
* DigiPhoto Gallery 2.53
* direct download rapid share
* download free games for s60v3
* download game pc free
* download game s60v3
* Dr.Hardware 2005 Premium 6.5e
* e series nokia
* E51نرم افزار
* E60نرم افزار
* E61نرم افزار
* E62 نرم افزار
* E65نرم افزار
* E70 نرم افزار
* E90
* E90نرم افزار
* ebook
* eBuddy v1.0 build 3402 Beta
* Effective File Search v6.1
* Effects
* Elcom soft proactive
* Eldorado
* Enigma Desktop Theme
* Eset Nod32 Antivirus
* EyeSight EyeCall
* Fake Webcam
* Fantasy DVD Player
* Farsi Saz Windows 98
* ffff
* flash player
* font download
* free downloader rapid share
* free game computer
* free game for nokia
* Fun Park
* GAME beuty
* game computer
* Game For Samsungبازي سامسونگ
* Game Wallpapers
* ggg
* Google Web Accelerator
* GPRS
* Graffiti Fonts
* graphic
* Graphic Editor
* Guns Desktop Wallpapers
* Hq mobile
* Ice Age 3
* icon editor
* ID مجازی
* IDM
* indiana jones
* Internet Download Manager
* Internet Explorer
* iranian yahoo messenger emotion
* java
* java game
* java game Ice Age 3
* Java Runtime Environment 6 Update 12.1
* jok,sms
* KakaSoft Folder Protector v5.35
* kasper sky
* Kaspersky
* Kaspersky Mobile Secuirty v8.0.51
* Key Finder V1.5
* LG Prada
* LG Viewty KU990
* LightRay3D نرم افزار انیمیشن ساز
* Lingvosoft Talking Dictionary
* love moblie
* M600 تم
* Makkah HQ Pictures
* ME
* media,player,??? ?????,????
* Metal Gear Solid
* MIDI
* Mobile
* mobile
* mobile game
* mobile pc suite
* mobile ring tones
* Mobile Ringtone
* MobiSystems نرم افزار حسابداري در موبایل جدید
* mp3
* Mp3 RingTone Mobile New
* MyAlarms
* N-Gage 2
* N70
* N71 نرم افزار
* N72
* N73
* N73 n N78
* N73 نرم افزار
* N75 نرم افزار
* N76 نرم افزار
* N77 نرم افزار
* N78 نرم افزار
* N80نرم افزار
* N81نرم افزار
* N82
* N82نرم افزار
* N90
* N91
* N91 8GB
* N91 نرم افزار
* N92
* N92 نرم افزار
* N93
* N93i
* N93نرم افزار
* N95
* N95 8GB
* N95 نرم افزار
* N96نرم افزار
* Need For Speed most Wanted Wallpapers
* Need For Speed Undercover
* New folder
* ngage
* nod32
* Nokia
* Nokia 5700
* Nokia 6110 Navigator
* Nokia 6120 classic
* Nokia 6121 classic
* Nokia 6290
* Nokia E50
* Nokia E51
* Nokia E65
* Nokia N71
* Nokia N73
* Nokia N75
* Nokia N76
* Nokia N81
* Nokia N82
* Nokia N92
* Nokia N93
* Nokia N93i
* Nokia N95
* nokia theme
* OJOsoft VOB Converter .
* online game Wallpapers
* orginal sound win xp
* P990 تم Classic
* Pagani Zonda Desktop Wallpapers
* password
* pdf
* PDF File
* PES 2009
* pirate captain the ocean
* Pocket Pc
* Prince of PersiaZero
* psiloc connect
* Psiloc IR Remote v1.04 S60v3 SymbianOS9.1
* QuickTime
* rapid share
* real football manager
* Real Spy Monitor
* record
* Recovery
* Red Bull Air Race
* Ring Sms Mobile
* Ringtone
* RingTone Maker
* Ringtone Mobile New
* ringtones
* Ringtones n81
* Rintone
* Rip کردن لوح های فشرده
* Rise Of the Triad Dark War
* RNG
* s60 3rd free
* S60v3
* s60v3 games
* ScreenSaver for Mobile
* search win
* setup vista sp2
* Sis
* sisx
* Slide Helper v1.07 برای نوکیا سری 60 ورژن 3
* SmartComGPS
* sms
* SMS
* sms mobاس ام اس جديد موبايل
* sms new
* sms toop
* sms اس ام اس 13
* sms امام خمینی
* sms انتخاباتی
* sms تسلیت رحلت امام خمینی
* sms حمایتی احمدی نژاد
* sms روز طبيعت
* sms سيزده
* sms عاشقانه
* sms عشقولانه
* sms موبايل عيد فطر
* sms,tavalod,downlaod,game
* sony ericsson
* Sony Ericsson PC Suite 5.009.00
* Speedway 2009
* Spy
* Spy Monitor
* Sr60 v3 game
* Sriver Software
* ssss
* STRANDED Mysteries of time
* SWF ساعت برای موبایل
* SymbianOS9
* The Open Pro Golf
* Them Creator
* theme nokia
* time Clock flash SWF
* Townsmen 6 Revolution
* TV Digital Mobile
* TV Digital Mobileموبايل
* UIQ3
* UP
* update
* Virtual Drive
* vista learn
* Wallpapers
* Webcam max
* wimbledon_2009
* windows seven
* Windows sound
* Windows Themes
* Winrar v3.60 Beta2
* WinRar v3.70 Final Corporateوينرار جديد
* winzip 11.0
* Xing MPEG 3.4
* Xp
* Yahoo icon
* Yahoo massanger
* yahoo Tools
* Yahoo! Messenger 9.0.0.1912 Final
* آرشیو مسنجریاهو
* آسان ترين راه دانلود از يوتيوب
* آسیاب های بادی
* آفلاین و بدون پسورد
* آلمان
* آموزش نصب ویندوز ویستا
* آموزش کاربردی رایانه
* آنتی ویروس
* آنتی ویروس كظم غیظ
* آنتی ویروس کاسپر اسکی
* آهنگ
* آهنگ مسيج
* آهنگ ملايم موبايل
* آپدیت
* آپلود
* آکواریوم با کوسه ها
* آیفون
* آیکن ویندوز
* آیکون
* آیکون کریستالی
* آیکون گرافیکی
* ا دانلود تم موبايل موتورولا جديد
* ابزار فلش
* ابوحمزه ثمالی
* اتومبیلرانی
* احمد شاملو
* اخراجي ها 2
* اخراجی ها
* اخرين نسخه نرم افزار تم ساز سوني اريكسون
* اخوان ثالث
* ارسال فكس
* از کار انداختن رمز عبور BIOS
* ازاد سازي خرمشهر
* اس ام اس
* اس ام اس 13 بدر
* اس ام اس 14 خرداد
* اس ام اس 15 خرداد
* اس ام اس آخر سال
* اس ام اس احمد شاملو
* اس ام اس ادبي
* اس ام اس اربي فروغ فرح زاد
* اس ام اس از استاد شهريار
* اس ام اس اس دی ماه
* اس ام اس اسفند 86
* اس ام اس اصلاح طلبان
* اس ام اس اصولگرايان
* اس ام اس انتخابات
* اس ام اس انتخابات رياست جمهوري
* اس ام اس انتخابات ریاست جمهوری
* اس ام اس انتخاباتي
* اس ام اس انتخاباتی میر حسین موسوی
* اس ام اس ایام محرم
* اس ام اس با ادبانه
* اس ام اس باحال
* اس ام اس براي گوشي
* اس ام اس تازه
* اس ام اس تبريك روز سيزده بدر
* اس ام اس تبريك روز معلم
* اس ام اس تبريك عيد فطر
* اس ام اس تبریک
* اس ام اس تبریک جدید
* اس ام اس تبریک خنده دار عید قربان
* اس ام اس تبریک سال نو
* اس ام اس تبریک عید
* اس ام اس تبریک عید غدیر
* اس ام اس تبریک نوروز
* اس ام اس تبلغاتي احمدي نژاد
* اس ام اس تبليغات مير حسين موسوي
* اس ام اس تسليت 14 خرداد
* اس ام اس تسليت ايام فاطميه
* اس ام اس تسليت شهادت فاطمه زهرا
* اس ام اس تسلیت رحلت امام خمینی
* اس ام اس توپ
* اس ام اس جالب و جدید تبریک عید قربان
* اس ام اس جديد
* اس ام اس جديد جديد
* اس ام اس جديد دوستي
* اس ام اس جديد عاشقانه
* اس ام اس جديد عيد فطر
* اس ام اس جديد موبايل
* اس ام اس جدید برای تبریک عید قربان
* اس ام اس جدید تبریک عید نوروز
* اس ام اس جدید نوروز ۸۸
* اس ام اس جوک
* اس ام اس حمایت محمود احمدی نژاد
* اس ام اس حمایتی میر حسین موسوی
* اس ام اس خاطره اي
* اس ام اس خنده دار
* اس ام اس خنده دار جدید
* اس ام اس درجه یک
* اس ام اس رحلت امام خميني
* اس ام اس رحلت امام خمینی
* اس ام اس رمانتيك عاشقانه
* اس ام اس روز
* اس ام اس روز سيزده بدر
* اس ام اس روز طبيعت
* اس ام اس روز معلم
* اس ام اس روز وفات امام خمینی
* اس ام اس رومانتيك
* اس ام اس سال 13۸۸
* اس ام اس سال 8۸
* اس ام اس سال تحویل
* اس ام اس سال نو
* اس ام اس سركاري سيزده بدر
* اس ام اس سرکاری
* اس ام اس شب ولينتاين
* اس ام اس شب یلدا
* اس ام اس شهادت فاطمه زهرا
* اس ام اس عارفانه
* اس ام اس عاشقانه
* اس ام اس عاشقانه ، sms عاشقانه ، payamak عاشقانه ، پیامك عاشقانه
* اس ام اس عاشقانه جديد
* اس ام اس عاشقانه دوستانه
* اس ام اس عاشقانه موبايل
* اس ام اس عشقانه
* اس ام اس عشقانه و
* اس ام اس عشقانهو
* اس ام اس عشقولانه
* اس ام اس عيد
* اس ام اس عید
* اس ام اس عید 13۸۸
* اس ام اس عید SMS
* اس ام اس عید قربان
* اس ام اس عید قربان برای موبایل
* اس ام اس عید نوروز سال 138۸
* اس ام اس فارسي تبريك عيد به دوستان
* اس ام اس فلسفي
* اس ام اس قدیمی
* اس ام اس لاو
* اس ام اس لحظه ی سال تحویل
* اس ام اس محرم
* اس ام اس محمود احمدی نژاد
* اس ام اس مخصوص عيد فطر
* اس ام اس مخصوص وليتاين
* اس ام اس موبايال
* اس ام اس موبايل
* اس ام اس موبایل شب یلدا
* اس ام اس موسوی
* اس ام اس ناب
* اس ام اس نوروز
* اس ام اس هاي عاشقانه
* اس ام اس هاي ولنتاين
* اس ام اس های باحال
* اس ام اس هواداران موسوي
* اس ام اس و جوک
* اس ام اس ولينتاين
* اس ام اس ویژه روز ولنتاین
* اس ام اس گوشي
* اس ام ای امروز
* اس امس عید نوروز
* استاد شهريار
* استاد مطهري
* استراتژیک
* استفاده از فاكس ویندوز XP
* استقلال
* اسكرين سيور
* اسكرين سيور افسانه جومونگ
* اسكرين سيور اكواريوم ماهي
* اسكرين سيور جديد
* اسكرين سيور سه بعدي
* اسكرين سيور كامپيوتر
* اسكرين سيور موبايل
* اسمس نوروز ۸۸
* اسکرین سیور
* اسکرین سیور رادار
* اسکرین سیور فلش موبایل
* اسکرین سیور موبایل متحرک
* اشعار احمد شاملو
* اشعار اخوان ثالث
* اشعار استاد شهريار
* اشعار فروغ فرح زاد
* اشعار فلسفي
* اشعار مرحوم اقاسي
* اضافه و حذف كردن افراد بدون اجازه
* افتتاح
* افرايش سرعت دانلود
* افزایش سرعت dsl
* افزایش سرعت تایپ اس ام اس
* افزایش سرعت دانلود
* افزایش سرعت سخت دیسک در ویندوز xp
* افسانه جومونگ
* افشای هكرها
* افيس موبايل با فرمت جاوا
* افيس موبايل نوكيا
* افکت های جذاب
* البوم عكس
* البوم نينوا
* ام پی تری
* امام خمینی
* امنیت بیشتر
* اموزش اشپزي
* اموزش تايپ
* اموزش تايپ 10 انگشتي
* اموزش تايپ سريع
* اموزش دفاع شخصي
* اموزش روزي
* اموزش ساختن بنر
* اموزش فتوشاب
* اموزش موبايل
* انتقال اطلاعات یک هارد به هارد دیگر بدون واسطه (هارد به هارد)
* انتقال به سرویس جدید یاهومیلv ساخت Theme جدید برای Yahoo messenger
* انتل
* انتي ويرسو جديد موبايل
* انتي ويروس kazme gheyz
* انتي ويروس اقا كاظم
* انتي ويروس جديد اويرا
* انتي ويروس جديد موبايل
* انتي ويروس كاظم
* انتي ويروس كاظم جون
* انتي ويروس موبايل
* انتي ويروس موبايل جديد
* انتي ويروس موبايل سوني اريكوسن
* انتي ويروس موبايل نوكيا
* انتي ويروس نود 32
* انتي ويروس نوكيا
* انسور ماشين نوكيا
* انیمیشن سه بعدی
* اهنك موبايل
* اهنگ
* اهنگ 22 بهمن
* اهنگ ارام بخش
* اهنگ ارام بخش و لايت با فرمت ام پي تري شماره 17
* اهنگ ارام بخش و ملایم با فرمت ام پی تری سری 19
* اهنگ ام پي تري
* اهنگ با صداي بالا براي موبايل
* اهنگ جديد موبايل سال 2009
* اهنگ دهه فجر
* اهنگ كيفيت بلاي موبايل
* اهنگ ماه محرم موبايل
* اهنگ مخصوص ماه عم
* اهنگ مذهبي موبايل
* اهنگ موبايل
* اهنگ موبايل ام پي تري
* اهنگ موبايل با فرمت ام پي تري
* اهنگ موبايل جديد
* اويل
* اي ام دي
* اي پي
* ايت اكارسي سوره بقره
* ايت الله بهجت
* ايتنترنت اكسپلورر 7 جديد
* ايكون
* ايكون سه بعدي
* ايكون هاي جديد
* ايكون هاي سه بعدي
* اينترنت موبايل
* ایجاد یک شورتکات برای قفل کردن کامپیوتر
* ایستگاه رادیویی
* اینترنت
* ایکون
* ایکون های جدید انتیک
* با خبر شدن از تماس های تلفنی هنگام اتصال به اینترنت
* با فرمت 3gp موبایل
* با فرمت MIDI
* باب اسفنجی
* باز گرداني اطلاعت پاك شده موبايل
* بازي
* بازي استراتژيك موبايل
* بازي ان گيج
* بازي براي گوشي
* بازي بسكتبال NBA Pro Basketball 2009
* بازي بيليارد
* بازي تحت جاوا
* بازي ترسناك
* بازي ترسناك موبايل
* بازي تنيس جاوا موبايل
* بازي تنيس موبايل
* بازي جالب و سرگرم كننده
* بازي جاوا
* بازي جاوا استراتژيك
* بازي جاوا جديد
* بازي جاوا جديد سوني اريكسون
* بازي جاوا سرگرم كننده
* بازي جاوا سوني اريكسون
* بازي جاوا موبايل
* بازي جاوا نوكيا
* بازي جاوا ورق
* بازي جاوا گمشدگان
* بازي جاوادانلود بازي موبايل
* بازي جديد
* بازي جديد اكشن موبايل
* بازي جديد جاوا
* بازي جديد كامپيوتري
* بازي جديد موبايل
* بازي جديد موبايل گوشي سامسونگ
* بازي جديد نوكيا
* بازي جنگي
* بازي جنگي جاوا
* بازي جنگي موبايل
* بازي رابينسون كروزو
* بازي رايانه اي جديد
* بازي رايگان موبايل
* بازي زيبا
* بازي ساسموسنگ
* بازي سامسونگ
* بازي سري 60 ورژن 3بازی
* بازي سوني اريكسون
* بازي سيبيان
* بازي شاهزاده ايراني جديد
* بازي شطرنج
* بازي شطرنج سوني اريكسون
* بازي شطرنج كامپيوتر
* بازي شطرنج نوكيا
* بازي فكري
* بازي فكري كامپيوتر
* بازي فلش
* بازي فلش جديد
* بازي فلش فوتبال
* بازي فلش ورزشي
* بازي فوتبال ساحلي
* بازي فوتبال كامپيوتري
* بازي كارت بازي
* بازي كامپيوتر
* بازي كامپيوتر Yamaha Supercross 2009 اين بازي كه به صورت كم حجم شده در اختيار شما كاربران محتم قرار ميگيرد يك بازي با گرافيك بسيار بالاست كه به هيچ وجه �
* بازي كامپيوتر رزمي
* بازي كامپيوتري
* بازي كامپيوتري جديد
* بازي كانتر
* بازي كانتر جاوا
* بازي كراش
* بازي كرم ها براي نوكيا
* بازي ماشين سواري جديد
* بازي ماشين سواري جديد موبايل
* بازي موبايل
* بازي موبايل 3 بعدي 7 Days براي گوشي هاي نوكيا
* بازي موبايل با بلوتوث
* بازي موبايل بسكتبال حرفه اي
* بازي موبايل ترسناك
* بازي موبايل جاوا 2 نفره
* بازي موبايل جديد
* بازي موبايل جديد جاوا
* بازي موبايل شاهزاده ايراني
* بازي موبايل نوكيا
* بازي موتور سواري
* بازي موتور سواري جاوا
* بازي موتور سواری
* بازي موتورولا
* بازي نوكيا
* بازي نوکيا 3250
* بازي نوکيا 5500
* بازي نوکيا 5700
* بازي نوکيا 6110
* بازي نوکيا 6120
* بازي نوکيا 6290
* بازي نوکيا n71
* بازي نوکيا n73
* بازي نوکيا n75
* بازي نوکيا n76
* بازي نوکيا n77
* بازي نوکيا n78
* بازي نوکيا n80
* بازي نوکيا n81
* بازي نوکيا n82
* بازي نوکيا n91
* بازي نوکيا n92
* بازي نوکيا n93i
* بازي نوکيا n95
* بازي هاي جديد كامپيوتري
* بازي هاي فلش
* بازي هاي موبايل
* بازي هاي موبايل با فرمت جاوا(اسپرت)
* بازي ورق
* بازي پازل
* بازي گوشي
* بازي،دانلود بازي موبايل،بازي جاوا،بازي سامسونگ،بازي نوكيا،بازي سوني اريكسون،دانلود بازي جاوا،بولينگ،بازي بولينگ
* بازيابي اصلاعات رم موبايل
* بازيابي اصلاعات پاك شده گوشي
* بازيابي پسورد
* بازگرداندن فایل های پاک شده
* بازگردانی فایل های پاک شده
* بازی
* بازی flaout
* بازی Flashlite برای گوشی موبایل
* بازی Flashlite پرت کردن کفش به Bush
* بازی java
* بازی Monster kick فلش
* بازی PES 2009 مخصوص 5800
* بازی Red Bull Air Race
* بازی استراتژیک
* بازی اسلامی موبایل با فرمت جاوا
* بازی اسپرت
* بازی اکشن
* بازی برای m600
* بازی برای p1
* بازی برای p990
* بازی برای uiq3
* بازی برای w960
* بازی برای نوکیا
* بازی برای نوکیا s60 3rd
* بازی برای نوکیا s60v3
* بازی برای نوکیا سری 60 ورژن 3
* بازی برای نوکیا سیمبیان سری 60 ویرایش سوم
* بازی برای نوکیا سیمبین سری 60 ورژن 3
* بازی برای نوکیا3250
* بازی برای نوکیا5700
* بازی برای نوکیاn73
* بازی برای نوکیاn82
* بازی برای نوکیاn95
* بازی بسیار جذاب و مورد علاقه گیمرها contra
* بازی بوش جدید و لنگه کفش
* بازی جار
* بازی جاوا
* بازی جاوا برای موبایل
* بازی جاوا سونی اریکسون
* بازی جاوا مسابقه ای
* بازی جاوا موتورولابازی استراتژیک موتورولا
* بازی جاوا نوکیا
* بازی جاوای موبایل
* بازی جدید کامپیوتر
* بازی جدید کامپیوتری
* بازی جذاب
* بازی جذاب فلش موبایل
* بازی رایانه
* بازی زیبا
* بازی سودوکو موبایل
* بازی فلش Monster kick
* بازی فلش برای موبایل
* بازی فلش فوتبال برای موبایل با قرمت SWF
* بازی فکری
* بازی كامپيوتر ماهیگیری
* بازی لنگه کفش و بوش
* بازی ماجرایی زیبای موبایل
* بازی ماشینی برای موبایل
* بازی مهیج جاوا
* بازی موبایل
* بازی موبایل FiFA09 برای نوكيا N-Gage2 game
* بازی موبایل جیمز باند با فرمت جاوا جدید
* بازی موبایل کراش جدید با فرمت جاوا Crash Gmae
* بازی موتور سواری کامپیوتر
* بازی نوکیا
* بازی ورزشی
* بازی پرتاب کفش به جرج بوش
* بازی پنالتی برای گوشی های flashlite
* بازی کارتونی
* بازی کامپیوتر
* بازی کامپیوتر موتور سواری جدید
* بازی گلف
* بازیابی اطلاعات
* بازیابی اطلاعات پاک شده
* باکس های نرم افزار
* براد پيت
* براي بازي
* برای بالا بردن بردن کیفیت موزیک MP3در Windows Media Player
* برای راه اندازی یك سایت بر روی اینترنت چقدر باید هزینه كنیم؟
* برداشتن اطلاعات مهم
* برش
* برطرف کردن مشکل ویندوز
* برنامه
* برنامه Video player قوی مخصوص UIQ
* برنامه تعقیبات موبایل جاوا
* برنامه دعای توسل موبایل
* برنامه دعای کمیل ا برای موبایل
* برنامه زیارت عاشورا برای موبایل
* برنامه ساخت البوم عکس
* برنامه عالي جهت مخفي نمودن فايل Y-Browser
* برنامه قانون مجازات موبايل با فرمت جاوا
* برنامه مخصوص سری 60
* برنامه مخصوص نوکیا سری 60 ویرایش 5
* برنامه نوکیا سری 60 ویرایش 3
* برنامه هاي موبايل
* برنامه های امنیتی
* برنامه پیک 2 تم نوکیا سری 60 ورژن 3
* برنامه پیک تو تم نوکیا
* به اشتراک گذاری فایل های صوتی با SoulSeek 156c
* به بازي
* به روز رسانی
* به طور کلی ویروس های کامپیوتری به سه دسته تقسیم می شوند:
* بهترين
* بهترین نرم افزار مدیریت دانلود
* بهترین نرم افزار پخش فیلم موبایل جدید Divx Player Mobile New
* بهینه ساز
* بهینه ساز کامپیوتر
* بهینه سازی ویندوز ویستا
* بيليارد
* بک گراند
* تام
* تاچ اسکرین
* تبديل كامپيوتر به تلفن
* تبديل متن به گفتار
* تبدیل DVD به 3GP
* تبدیل فرمت
* تبدیل فرمت های تصویری به یکدیگر
* تبدیل فرمت ویدوئویی dvd
* تبدیل متن به گفتار با ساخت یک فایل سخنگو !!!
* تبدیل کننده
* تبريك 22 بهمن
* تبريك به معلم
* تبريك روز معلم
* تبریک عید
* ترجمعه لغات انگليسي به عربي در موبايل با فرمت جاوا
* ترجمه و تلفظ کلمات
* ترفند توپ موبايل
* ترفند جديد
* ترفند موبايل
* ترفند موبايل جديد
* تسليت ايام فاطميه
* تسليت فاطمه زهرا
* تصادف اتومبيل فرمت 3gp
* تصاویر
* تصاویر زیبا
* تصاویر مذهبی
* تصاویر مسجد
* تصویر
* تصویر پس زمینه موبایل
* تعبير خواب سوني اريكسون
* تعبير خواب يوزارسيف
* تعقیبات جاوا
* تعقیبات نماز
* تغيير ايكون ويندوز
* تغییر ظاهر ویندوز
* تقويم سال 1388
* تقويم سال جديد 1388
* تقويم سال نو 1388
* تلفن رايگان با اينترنت
* تم
* تم M500
* تم n73
* تم N73
* تم n80
* تم N82
* تم n95
* تم P1
* تم P990
* تم PPC
* تم thm
* تم UIQ3
* تم UIQ3 P1
* تم W950
* تم W960
* تم W980
* تم آنجيلا جولي
* تم استقلال براي سوني اريكسون
* تم استقلال براي موبايل
* تم اسلامي مذهبي موبايل
* تم ايفون
* تم ببر
* تم براد پيت
* تم براي نوكيا سري 60
* تم براي گوشي
* تم برای Nokia N82
* تم برای گوشی HTC 3G
* تم برای گوشی اچ تی سی 240x320
* تم برای گوشی پاکت پی سی
* تم جدبد موبایل نوکیا سری 60 ورژن3 Nokia Theme
* تم جديد
* تم جديد سوني اريكسون
* تم جديد و زيباي موبايل براي نوكيا سري 60 ورژن3
* تم جدید موتورولا سه بعدی MotorolaLinux
* تم جهت گوشی های Pocket Pc
* تم جولي
* تم حديد ويندوز
* تم خفن
* تم خودرو
* تم دختر
* تم رنگی
* تم زيبا
* تم زيبا براي ايفون
* تم زیبا
* تم زیبا برای سونی اریکسون
* تم زیبا برای موتورولا L6 و L7 و V3 و تم موتورولا
* تم زیبا و با گرافیک بالا n95
* تم زیبا و کمیاب مخصوص نوکیا N82
* تم ساز
* تم سري 60
* تم سري k
* تم سري w
* تم سری N نوکیا
* تم سری ان نوکیا به خصوص ان 95 نوکیا
* تم سوني اريكسون
* تم سوني اريكسون UIQ3
* تم سوني اريكسون زیبا برای UIQ3
* تم سوني اريكسون منچستر
* تم سوني اريکسون
* تم سونی اریکسون
* تم سيمبيان سري 60 ويرايش سوم
* تم شاد گوشی
* تم عاشقانه
* تم عکس
* تم فوتبالی برای N78
* تم كريس رونالدو سوني اريكسون
* تم كريستيانو رونالدو
* تم ماشين
* تم متحرك سوني اريكسون
* تم مذهبي
* تم مذهبي موبايل
* تم مذهبی N73
* تم مذهبی برای S60v3
* تم مذهبی مخصوص رمضان و محرم برای سری 60 ورژن 3
* تم موبايل
* تم موبايل استقلال
* تم موبايل جديد
* تم موبايل زيبا
* تم موبايل سوني اريكسون
* تم موبایل
* تم موبایل thm
* تم موبایل جدید برای موتورولا بسیار قشنگ
* تم موبایل سونی اریکسون
* تم موبایل صورتی
* تم موبایل قشنگ برای موتورولا
* تم موبایل موتورولا سه بعدی sky
* تم موتور
* تم موتورول
* تم موتورولا
* تم نوكيا
* تم نوكيا جديد
* تم نوكيا سري 60 ورژن 3
* تم نوكيا سري 60ورژن3
* تم نوكيا سري60ورژن3
* تم نوکیا
* تم نوکیا سری 40
* تم نوکیا سری 60 ورژن 3
* تم نوکیا مدل N82
* تم هاي توپ
* تم هاي جديد
* تم هاي زيبا
* تم هاي محرم
* تم هاي موبايل
* تم های زیبا
* تم های زیبا برای PPC
* تم های زیبا و شاد برای UIQ3
* تم ورزشي
* تم ورزشی برای N73
* تم ويستا بري اسك پي
* تم ويندوز
* تم ويندوز ويستا سوني اريكسون
* تم پاكت پي سي
* تم پرسپوليس
* تم پرسپوليس براي سوني اريكسون
* تم پيروزي
* تم پيروزي براي سوني اريكسون
* تم کلاسیک برای P1 و P990 و W950
* تم کم حجم
* تم گرافيك بالا سوني اريكسون
* تم گرافيكي
* تم گرافیکی
* تم گوشي
* تم گوشي هاي سوني اريكسون
* تم گوشی سونی اریکسون
* تم گوشی نوکیا N82
* تم گیتار Guitar Theme برای موبايل سونی اریکسون
* تمW960
* تماشاي تلويزيون ان لاين
* تماشای آنلاین فیلم ها
* تمن
* تنظیمات Internet explore
* تهیه نسخه پشتیان
* توسل ، سحر
* تيتراژ پاياني اخراجي ها
* جاو ا
* جاوا
* جاوا جديد
* جت اديو
* جدول معمایی ژوبین
* جديد
* جديد ترين ديكشنري انگليسي به فارسي نوكيا
* جدید بازی موبایل موتورولا
* جذاب
* جری
* جستجو در ویندوز
* جلوگیری از نامه های ناخواسته در Hotmail
* جواد ذاکر
* جوشن کبیر
* جولا
* جومونگ
* جومونگ جديد
* جوک اس ام اس
* جوک اس ام اس جدید
* جوک سرکاری
* جوک های قشنگ
* جوک و اس ام اس
* جوک و لطیفه ، طنز
* جي تي اي
* حاج محمود كريمي
* حافظه
* حجم
* حداديان محرم 1387
* حل مشكل (ی) در صفحات وب
* حمید علیمی
* حکمت علوی با فرمت جاوا
* خريد سي پي يو Cpu
* خريد كارت گرافيكي
* خريد مادر برد
* دالود رايگان بازي كامپيوتر
* داملود سينه زني سهادت حضرت فاطمه زهرا
* دان لود والپیپر ورزشی برای گوشی Z530 و W200 و K510 و K310 و W300
* دانلود
* دانلود Flash game مخصوص گوشی
* دانلود Luxor4 Quest for the Afterlife
* دانلود Pc2theme کرک شده
* دانلود Pic2theme برای S60v3
* دانلود Planet Earth
* دانلود Screen saver عاشقانه برای موبایل
* دانلود ، نرم افزر عکس ، دیجیتال ، ویرایش
* دانلود آنتي ويروس
* دانلود آیکون
* دانلود اخراجي ها
* دانلود اخراجي ها 2
* دانلود از Youtube.com
* دانلود اسكرين سيور
* دانلود اسكرين سيور سه بعدي جديد
* دانلود اسكرين سيور طبيعت
* دانلود اسكرين سيور كامپيوتر
* دانلود اسكرين سيور موبايل
* دانلود اسكرين سيور موبايل ، دانلود ساعت فلش موبایل ، دانلود ساعت فلش ، دانلود Screen Saver موبایل ، دانلود محافظ صفحه نمایش ، دانلود محافظ صفحه نم�
* دانلود اسکرین سیور
* دانلود اسکرین سیور برای موبایل عاشقانه
* دانلود اسکرین سیور برای گوشی گل
* دانلود انتي ويروس
* دانلود انتي ويروس جديد موبايل
* دانلود انتي ويروس كاسپر اسكاي موبايل
* دانلود انتي ويروس موبايل
* دانلود انتي ويروس موبايل جاوا
* دانلود انتي ويروس نوكيا
* دانلود اهنگ
* دانلود اهنگ با كيفيت موبايل
* دانلود اهنگ تاسوعا عاشورا
* دانلود اهنگ زنگ خور موبايل با كيفيت ام پي تري
* دانلود اهنگ مداحي
* دانلود اهنگ مذهبي موبايل تاسوعا عاشورا
* دانلود اهنگ ملايم با فرمت ام پي تري
* دانلود اهنگ ممد نبودي ببيني
* دانلود اهنگ موبايل
* دانلود اهنگ موبايل mp3
* دانلود اهنگ موبايل ام پي تري
* دانلود اهنگ موبايل جديد
* دانلود اويرا
* دانلود ايت الكرسي در موبايل
* دانلود ايكون
* دانلود ايكون جديد
* دانلود ايكون هاي جديد
* دانلود اينترنت دانلود منجر
* دانلود اپديت نود32
* دانلود بازي
* دانلود بازي 2008
* دانلود بازي n73
* دانلود بازي n95
* دانلود بازي Need For Speed Most Wanted
* دانلود بازي استراتژیک
* دانلود بازي اويل
* دانلود بازي با گرافيك بالا جاوا
* دانلود بازي بيليارد سه بعدي
* دانلود بازي ترسناك
* دانلود بازي جاوا
* دانلود بازي جاوا براي موبايل
* دانلود بازي جاوا بمب گذزاري
* دانلود بازي جاوا سامسونگ
* دانلود بازي جاوا سوني اريكسون
* دانلود بازي جاوا موبايل
* دانلود بازي جاوا نوكيا
* دانلود بازي جديد موبايل
* دانلود بازي جديد موبايل جاوا
* دانلود بازي جديد گمشدگان
* دانلود بازي جنگ ويتنام
* دانلود بازي جنگي جديد
* دانلود بازي جنگي و اكشن جديد
* دانلود بازي جنگی
* دانلود بازي جي تي اي 4
* دانلود بازي خنده دار
* دانلود بازي خنده دار مستر بين
* دانلود بازي رالي نيد فور اسپيد
* دانلود بازي رزمي
* دانلود بازي سامسونگ
* دانلود بازي سرگرم كننده خنده دار
* دانلود بازي سوني اريكسون
* دانلود بازي سوني اريكسون جاوا
* دانلود بازي شطرنج براي موبايل
* دانلود بازي فكري
* دانلود بازي فكري كامپيوتر پر طرفدار Lost idol
* دانلود بازي فلش
* دانلود بازي فوتبال موبايل سوني اريكسون
* دانلود بازي كامپيوتر
* دانلود بازي كامپيوتر جديد
* دانلود بازي كامپيوتر جديد با حجم كم crash
* دانلود بازي كامپيوتر جنگ ويتنام
* دانلود بازي كامپيوتري
* دانلود بازي كامپيوتري جديد
* دانلود بازي كامپيوتري ماشين راني
* دانلود بازي كامپيوتري مستر بين
* دانلود بازي كانتر
* دانلود بازي كانتر موبايل
* دانلود بازي كم حجم جنگي
* دانلود بازي كم حجم كامپيوتر
* دانلود بازي لوكسور 4
* دانلود بازي ماشين راني
* دانلود بازي ماشين سواري با فرمت جاوا
* دانلود بازي ماشين هاي مسابقه اي
* دانلود بازي ماشيني
* دانلود بازي مسابقات سرعت
* دانلود بازي مستر بين
* دانلود بازي موبايل
* دانلود بازي موبايل جاوا اتومبيل راني Burning Tires
* دانلود بازي موبايل جاوا بسيار معروف Devil May Cry
* دانلود بازي موبايل سامسونگ
* دانلود بازي مورتال كومبات5
* دانلود بازي مويايل ماشين سواري جديد
* دانلود بازي نوكيا جاوا
* دانلود بازي نوكيا سري ان
* دانلود بازي نيد فور اسپيد
* دانلود بازي نيد فور اسپيد كم حجم
* دانلود بازي هاي جديد جاوا
* دانلود بازي هاي جديد موبايل براي نوكيا سري 60 ورژن 3
* دانلود بازي پازل
* دانلود بازی
* دانلود بازی Flash مانستر کیک
* دانلود بازی SWF برای موبایل
* دانلود بازی جاوا
* دانلود بازی جدید رایانه ای
* دانلود بازی رایانه ای
* دانلود بازی فلش
* دانلود بازی فلش با کیفیت برای موبایل
* دانلود بازی فلش برای موبایل
* دانلود بازی موبايل
* دانلود بازی موبایل
* دانلود بازی موبایل بوش و کفش
* دانلود بازی موبایل نوکیا
* دانلود بازی موبایل و فلش پرتاب کفش به بوش
* دانلود بازی موتورولا
* دانلود بازی ورزشی کامپیوتر
* دانلود بازی پنالتی برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون
* دانلود بازی کامپیوتری جدید موتور سواری
* دانلود برنام
* دانلود برنامه
* دانلود برنامه Google Maps UIQ3
* دانلود برنامه UIQ3 مخصوص P990
* دانلود برنامه اسلامی جاوا برای موبایل
* دانلود برنامه تعقیبات نماز موبایل
* دانلود برنامه ديكشنري موبايل
* دانلود برنامه نقشه جاوا
* دانلود برنامه هاي موبايل
* دانلود برنامه ویدیو پلیر اجرای فیلم برای UIQ مانند P800 و P910 وP900
* دانلود برنامه گوگل ارث موبایل
* دانلود بهترین تم ها
* دانلود تصوير پس زمينه با سايز و اندازه 176x220
* دانلود تقويم موبايل 88 با فرمت جاوا Download Calender 88
* دانلود تقویم موبايل Negar 1388 با فرمت جاوا جديد
* دانلود تم
* دانلود تم HTC 240x320
* دانلود تم N82
* دانلود تم S60 3rd اسلامی و مذهبی
* دانلود تم استقلال
* دانلود تم اسلامي
* دانلود تم اسلامي جديد
* دانلود تم با پسوند .TSK و *.TSK برای گوشی پاکت پیسی PPC
* دانلود تم با گرافيك
* دانلود تم با گرافيك سوني اريكسون
* دانلود تم براد پيت
* دانلود تم براد پيت براي سوني اريكسون
* دانلود تم براي ايفون
* دانلود تم برای N82
* دانلود تم برای سونی اریکسون
* دانلود تم برای پاکت پیسی
* دانلود تم برای گوشی های Pocket Pc
* دانلود تم جديد
* دانلود تم جديد سوني اريكسون
* دانلود تم جديد نوكيا
* دانلود تم جديد نوكيا سريN
* دانلود تم جدید و قشنگ برای نوکیا سری 60 ورژن3 Theme Nokia
* دانلود تم رنگی برای پاکت پی سی
* دانلود تم زيبا نوكيا
* دانلود تم زیبا و جدید برای نوکیا N82
* دانلود تم ساز سوني اريكسون
* دانلود تم سری ان N برای نوکیا
* دانلود تم سوني اريكسون
* دانلود تم سوني اريكسون ويستا
* دانلود تم سيمبيان سري 60
* دانلود تم شاد
* دانلود تم شاد و رنگی برای P1 و P990
* دانلود تم عشقولانه و عاشقانه برای سری N nokia
* دانلود تم فوتبالی برای s60v3
* دانلود تم فوتبالی برای نوکیا سری 60 ورژن 3
* دانلود تم متحرك سوني اريكسون
* دانلود تم مذهبي نوكيا
* دانلود تم مذهبی برای سری 60 ویرایش سوم
* دانلود تم موبايل
* دانلود تم موبايل براي سوني اريكسون
* دانلود تم موبايل سوني اريكسون
* دانلود تم موبايل نوكيا سري ان
* دانلود تم موبايل نوكيا سري60
* دانلود تم موتورول
* دانلود تم موتورولا
* دانلود تم نوكيا
* دانلود تم نوكيا اسلامي مذهبي
* دانلود تم نوكيا سري 60 ورژن 3
* دانلود تم نوكيا سري n
* دانلود تم نوكيا سري60 ورژن 3
* دانلود تم نويكا سري 60 ورژن3
* دانلود تم نوکیا
* دانلود تم نوکیا سری 60 ورژن 3
* دانلود تم هاي جديد گوشي هاي ايفون
* دانلود تم ورزشی برای نوکیا
* دانلود تم ويندوز
* دانلود تم کلاسیک برای UIQ3
* دانلود تم کلاسیک مخصوص UIq3
* دانلود تم گوشی HTC touch viva
* دانلود تم گوشی Pocketpc
* دانلود تيتراژ اخراجي ها
* دانلود تيتراژ پاياني اخراجي ها محمد اصفهاني
* دانلود جت اديو
* دانلود جت اديو نسخه جديد
* دانلود جديد ترين اهنگ
* دانلود جديد ترين تم هاي نوكيا
* دانلود جديد ترين نرم افزار
* دانلود جديد ترين نسخه انتي ويروس قدرتمند نود 32
* دانلود جديدترين بازي هاي موبايل
* دانلود جديدترين تم هاي ايفون
* دانلود جديدترين كليپ ها
* دانلود جديدترين و زيباترين زنگهاي sms با فرمت mp3
* دانلود جديدترين پلير
* دانلود جي تي اي
* دانلود جي تي اي 4
* دانلود جيدد ترين كليپ موبايل
* دانلود دعای توسل برای گوشی
* دانلود دعای عهد با فرمت جاوا برای موبایل
* دانلود دفيلم مستند عجايب هفت گانه جهان
* دانلود ديشنري فارسي به انگليسي جاوا
* دانلود ديكشنري اكسفورد موبايل
* دانلود ديكشنري انگليسي به الماني
* دانلود ديكشنري انگليسي به ايتاليايي
* دانلود ديكشنري انگليسي به دانماركي
* دانلود ديكشنري انگليسي به روسي
* دانلود ديكشنري انگليسي به عربي
* دانلود ديكشنري انگليسي به فارسي
* دانلود ديكشنري انگليسي به فرانسوي
* دانلود ديكشنري جديد
* دانلود ديكشنري جديد فارسي به انگليسي موبايل
* دانلود ديكشنري موبايل
* دانلود ديكشنري موبايل سوني اريكسون نوكيا موتورولا
* دانلود دیکشنری کامل و جامع
* دانلود رايگان
* دانلود رايگان ايكون
* دانلود رايگان بازي
* دانلود رايگان بازي رابينسون كروزو
* دانلود رايگان فيلم
* دانلود رايگان مستند بي بي سي قسمت7
* دانلود رايگان نرم افزار
* دانلود رينگتون موبايل
* دانلود زنگ خور شيك و باكلاس
* دانلود زنگ خور موبايل
* دانلود زنگ خور موبايل جديد
* دانلود زنگهاي موبايل بسيار زيبا و آرامش بخش Best Ringtones
* دانلود زیباترین فونتهای انگلیسی font download
* دانلود ساعت فلش برای موبایل
* دانلود ساعتهاي آنالوگ بسيار زي
* دانلود سخنراني شهادت حضرت فاطمه
* دانلود سرود ايران ايران
* دانلود سري ايكون سه بعدي جديد
* دانلود سوني اريكسون جديد
* دانلود سينه رني
* دانلود شطرنج سه بعدي
* دانلود عكس
* دانلود عكس 176در220 براي موبايل
* دانلود عكس جديد
* دانلود عكس جديد از بازي جديد
* دانلود عكس جديد عاشقانه
* دانلود عكس طبيعت
* دانلود عكس عاسقانه موبايل
* دانلود عكس عاشقانه
* دانلود عكس عاشقانه رومانتيك
* دانلود عكس عكس جديد
* دانلود عكس ماشين فراري
* دانلود عكس منظره
* دانلود عكس موبايل
* دانلود عكس موبايل رزولوشن 176x220
* دانلود عكس هاي جديد والپيپر ويندوز
* دانلود عكس هاي زيبا منظره
* دانلود عكس والپيپر
* دانلود عكس ولنتاين
* دانلود عكس پس زمينه
* دانلود عكس پس زمينه موبايل طبيعت
* دانلود عكس پس زمينه ويندوز
* دانلود عكس پشت زمينه
* دانلود عكس گرافيك بالا ويندوز
* دانلود عكس گرافيك بالا پس زمينه
* دانلود عکس
* دانلود عکس 240x320 موبایل عاشقانه
* دانلود عکس با کیفیت
* دانلود عکس جدید برای ویندوز
* دانلود عکس عاشقانه
* دانلود عکس فوتبالی 176x220
* دانلود عکس ماشینی برای گوشی 240x320
* دانلود عکس ماشینی موبایل
* دانلود عکس موبایل
* دانلود عکس های جالب ماشین موبایل
* دانلود عکس پس زمینه
* دانلود فايل جاوا براي موبايل
* دانلود فونت
* دانلود فونت انگليسي
* دانلود فونت انگليسي جديد
* دانلود فونت عکس
* دانلود فونت فارسي
* دانلود فونت هاي جديد
* دانلود فونت های انگلیسی
* دانلود فيلم
* دانلود فيلم اموزش دفاع شخصي
* دانلود فيلم اموزش دفاع شخصي بانوان
* دانلود فيلم اموزشي
* دانلود فيلم با لينك دانلود مستقيم
* دانلود فيلم با لينك مستقيم
* دانلود فيلم جديد
* دانلود فيلم جديد مستند
* دانلود فيلم حيات وحش
* دانلود فيلم حيوانات وحشي
* دانلود فيلم خراجي ها
* دانلود فيلم راز يفا
* دانلود فيلم رايگان
* دانلود فيلم كيفت بالا
* دانلود فيلم مستند
* دانلود فيلم مستند اتومبيل هاي فراري
* دانلود فيلم مستند بي بي سي
* دانلود فيلم مستند حيات وحش امريكاي جنوبي
* دانلود فيلم مستند راز بقا
* دانلود فيلم مستند عجايب
* دانلود فيلم مستند ماشين هاي فراري
* دانلود فيلم مستند مثلث برمودا
* دانلود فيلم نماز ايت الله بهجت
* دانلود فيم مستند
* دانلود قالب
* دانلود قالب براي جولا
* دانلود قالب سايت
* دانلود قران
* دانلود قران براي ماه رمضان
* دانلود قران صوتي جاوا
* دانلود قران موبايل
* دانلود قران نوكياردانلود قران سوني اريكسون
* دانلود قويترين نرم افزار كشف حفره هاي ويندوز
* دانلود قويترين نرم افزار پاكسازي ويروس
* دانلود كارتون
* دانلود كارتون جديد
* دانلود كارتون ميكي موس
* دانلود كاملترين كتاب آموزش آشپزي PDF
* دانلود كانتر
* دانلود كتا اشپزي
* دانلود كتاب
* دانلود كتاب اشعار اقاسي
* دانلود كتاب الكترونيكي موبايل
* دانلود كتاب قانون مجازات اسلامي
* دانلود كتاب قانون موبايل
* دانلود كتاب موبايل
* دانلود كتاب موبايل جاوا
* دانلود كتاب موبايل جديد
* دانلود كدك مديا پلير
* دانلود كراش جديد
* دانلود كليپ
* دانلود كليپ 3gp تصويري
* دانلود كليپ تصادف
* دانلود كليپ موبايل
* دانلود كليپ موتور سواري
* دانلود كليپ هاي جديد
* دانلود كليپ هاي موبايل
* دانلود ماشين حساب موبايل جاوا
* دانلود ماشین حساب مهندسی با فرمت جاوا
* دانلود متن ايه ايت الكرسي
* دانلود مجموعه ايكون
* دانلود مجموعه ای فوق العاده زیبا از تم های نوکیا سری 40
* دانلود مجموعه بازي هاي سال 2008 براي نوكيا
* دانلود مجموعه بازي هاي موبايل رالي
* دانلود مجموعه عكس جديد
* دانلود مجموعه عكس ماشين
* دانلود مجموعه عكس پس زمينه
* دانلود محافظ صفحه موبايل
* دانلود مداح مهدي سلحشور
* دانلود مداحي
* دانلود مداحي تاسوعا عاشورا
* دانلود مداحي تاسوعا هلالي
* دانلود مداحي تصويري كريمي
* دانلود مداحي تصويري محمود كريمي
* دانلود مداحي تصويري هلالي
* دانلود مداحي جديد 1387
* دانلود مداحي جديد حداديان
* دانلود مداحي جديد نزار قطري
* دانلود مداحي حاج سعيد حداديان
* دانلود مداحي حاج محمود كريمي
* دانلود مداحي حداديان
* دانلود مداحي سلحشور
* دانلود مداحي شهادت حضرت فاطمه زهرا
* دانلود مداحي صوتي جديد 1387 كريمي
* دانلود مداحي صوتي كريمي
* دانلود مداحي طاهري
* دانلود مداحي كريمي
* دانلود مداحي كم حجم ايام عزاداري امام حسين (ع)
* دانلود مداحي كم حجم تاسوعا عاشورا
* دانلود مداحي محرم
* دانلود مداحي محرم محمود كرمي
* دانلود مداحي محمود كريمي
* دانلود مداحي مخصوص تاسوعا عاشورا
* دانلود مداحي مذهبي
* دانلود مداحي مذهبي ام پي تري هلالي
* دانلود مداحي ميرداماد
* دانلود مداحي نزار قطري
* دانلود مداحي هلالي
* دانلود مداحي هلالي جد
* دانلود مداحي و سينه زني تاسوعا عاشورا محمود كريمي
* دانلود مداحي و سينه زني هلالي
* دانلود مداحي واعضي
* دانلود مداحي گلچين شده تاسوعا محمود كريمي
* دانلود مداحي گلچين شده هلالي
* دانلود مداحی
* دانلود مداحی محرم
* دانلود مداحی محمود کریمی محرم 1386
* دانلود مداحی هلالی
* دانلود مدح
* دانلود مديا پلير جديد
* دانلود مرثيه
* دانلود مرثيه تاسوعا عاشورا
* دانلود مرثيه محمود كريمي
* دانلود مرور گر جديد مايكروسافت
* دانلود مستقيم راپيد شير
* دانلود مستقيم فيلم اخراجي ها 2
* دانلود مستقيم فيلم جديد
* دانلود مستقيم فيلم مستند
* دانلود مستند
* دانلود مستند بي بي سي
* دانلود مستند جديد حيات وحش
* دانلود نرم افازار ماشين حساب حرفه اي موبايل با فرمت جاوا
* دانلود نرم افزا
* دانلود نرم افزا بازگرداني اطلاعات پاك شده
* دانلود نرم افزار
* دانلود نرم افزار n97
* دانلود نرم افزار Pocket pc پاكت پي سي
* دانلود نرم افزار UIQ Player
* دانلود نرم افزار UIQ ویدئو پلیر
* دانلود نرم افزار ارسال ايميل گروهي
* دانلود نرم افزار اسلامي
* دانلود نرم افزار اسلامي قران جاوا
* دانلود نرم افزار اسلامی موبایل
* دانلود نرم افزار افزايش 200 درصدي سرعت اينترنت Flash speed 200%
* دانلود نرم افزار افزايش چشمگير سرعت اينترنت
* دانلود نرم افزار افيس
* دانلود نرم افزار امنيتي
* دانلود نرم افزار ان لاين تي وي
* دانلود نرم افزار انتي ويروس ESET NOD32
* دانلود نرم افزار انتي ويروس جديد نوكيا
* دانلود نرم افزار ايت الكرسي
* دانلود نرم افزار ايفون
* دانلود نرم افزار برگرداندن پسورد هاي نرم افزار ها
* دانلود نرم افزار تبديل فرمت هاي صوتي تصويري جديد
* دانلود نرم افزار تبديل متن به گفتار
* دانلود نرم افزار تبديل گفتار به نوشتار
* دانلود نرم افزار تست هوش موبايل
* دانلود نرم افزار تعبير خواب يوسف
* دانلود نرم افزار جاوا
* دانلود نرم افزار جاوا ايت الكرسي
* دانلود نرم افزار جاوا ساخت كاريكاتور
* دانلود نرم افزار جاوا قانون مدني
* دانلود نرم افزار جاوا موبايل اشعار مرحوم اقاسي
* دانلود نرم افزار جديد
* دانلود نرم افزار جديد موبايل
* دانلود نرم افزار جديد پاكت پي سي
* دانلود نرم افزار خاصیتها و ویژگیهای صلوات
* دانلود نرم افزار دعا موبايل
* دانلود نرم افزار دعای کمیل ا برای گوشی
* دانلود نرم افزار ديكشنري انگليسي فارسي براي نوكيا
* دانلود نرم افزار ديكشنري جديد انگليسي به فارسي
* دانلود نرم افزار ديكشنري موبايل جديد
* دانلود نرم افزار راديوي اينترنتي
* دانلود نرم افزار رايت
* دانلود نرم افزار زیارت عاشورا
* دانلود نرم افزار ساخت بنر حرفه اي
* دانلود نرم افزار ساخت درايو مجازي از طريق اكانت جي ميل Gmail drive
* دانلود نرم افزار ساخت فيلم خانوادگي
* دانلود نرم افزار ساخت گالري عكس
* دانلود نرم افزار ظبط مكالمه بدون بيپ
* دانلود نرم افزار فيلم برداري از صفحه دسكتاپ
* دانلود نرم افزار قانون اي اسلامي در موبايل
* دانلود نرم افزار قانون مدني موبايل
* دانلود نرم افزار قران صوتي
* دانلود نرم افزار كد تقلب بازي
* دانلود نرم افزار كم كردن حجم فيلم
* دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی موبایل
* دانلود نرم افزار ماه مبارك رمضان (مهمان خدا)تمامي ورژن ها
* دانلود نرم افزار مديريت دانلود
* دانلود نرم افزار مديريت دانلود جديد
* دانلود نرم افزار مذهبي
* دانلود نرم افزار موبايل
* دانلود نرم افزار موبايل جاوا
* دانلود نرم افزار موبايل سوني اريكسون
* دانلود نرم افزار ميكس حرفه اي اهنگ
* دانلود نرم افزار نقشه
* دانلود نرم افزار نود 32 جديد
* دانلود نرم افزار نوكيا
* دانلود نرم افزار نوكيا سري 60 ورژن 5
* دانلود نرم افزار و کتاب موبایل نسیم مطهر برای گوشی
* دانلود نرم افزار وينرار
* دانلود نرم افزار ياهو مسنجر 9
* دانلود نرم افزار پاكت پي سي
* دانلود نرم افزار پخش ام پي تري
* دانلود نرم افزار کرک شده و ساین شده S60v3 Pic2Theme
* دانلود نرم افزار گوشی نسیم مطهر
* دانلود نقشه
* دانلود نقشه اصفهان برای موبایل
* دانلود نقشه جاده هاي ايران
* دانلود نقشه شهر مشهد
* دانلود نقشه شهر موبایل
* دانلود نقشه شهر و استان اصفهان برای گوشی
* دانلود نقشه مشهد
* دانلود نقشه مشهد با فرمت جاوا برای موبایل
* دانلود نقشه موبايل
* دانلود نوحه
* دانلود نوحه ازاد سازي خرمشهر
* دانلود نوحه حماسي
* دانلود نود 32 جديد
* دانلود نينوا
* دانلود والپيپر 176x220 براي گوشي
* دانلود والپیپر
* دانلود والپیپر عشقولانه موبایل
* دانلود ورژن جديد انتي ويروس نود 32
* دانلود وكتور
* دانلود وكتور گرافيكي
* دانلود يك تم بسيار زيبا و شيك
* دانلود پس زمينه ويندوز
* دانلود پس زمینه
* دانلود پوسته ويندوز
* دانلود کليپ موبايل صوتي جديد
* دانلود گوگل مپ مخصوص P1 و P990 و W950
* دانلودبازی برای نوکیا
* دانلودتفريح و سرگرمي
* دانلودتم
* دانلودعکس
* دانلودمداحي صوتي هلالي
* دانود پس زمينه عاشقانه براي موبايل
* درایو مجازی
* درباره ديوار بزرگ چين
* دريافت فكس
* دریافت بازي
* دریافت نقشه موبایل اصفهان با فرمت جاوا برای گوشی
* دزد گير موبايل سوني اريكسون
* دزدگير موبايل نوكيا
* دسکتاپ
* دعای توسل برای موبایل
* دعای عهد برای موبایل
* دعای کمیل با فرمت جاوا برای موبایل
* دفاع شخصي حرفه اي
* ديكشنري
* ديكشنري جاوا
* ديكشنري جديد انگليسي به الماني
* ديكشنري جديد انگليسي به ايتاليايي
* ديكشنري جديد انگليسي به دانماركي
* ديكشنري جديد انگليسي به روسيه
* ديكشنري جديد انگليسي به عربي
* ديكشنري جديد انگليسي به فارسي
* ديكشنري جديد انگليسي به فرانسه
* ديكشنري موبايل
* ديكشنري موبايل جديد
* ديكشنري نوكيا
* ديكشنري ويندوز
* ديوار چين
* ديويدكاپرفيلد
* دکتری برای سیستم شما Dr.Web 4.44.1.01210
* دی وی دی
* دی وی دی ، دانلود ، بک آپ ، رایت
* دیکشنری
* دیکشنری جاوا
* راه اندازی فیلتر شكن شخصی
* رايت دي وي دي
* رايت سي دي
* رايت،نرم افزار رايت،دانلود نرم افزار،دانلود،دانلود نرم افزار رايت سي دي،دانلود نرم افزار رايت دي وي دي
* راپيد شير
* رایت 800 مگابایت و بیشتر بر روی سی دی های معمولی
* رایت دی وی دی
* رایت سی دی
* رایگان
* رد شدن از ديوار چين
* ردانلود نرم افزار جستجو در سرورهاي رپيد شير و دانلود مستقيم فايلها Mayako
* رشته تاكترونيك
* رم افزار
* رنگی
* روز دوست ها
* روز معلم
* روزهای هفته
* روش راه اندازی ICQv جلوگیری از ورود نامه های دوستان به bulkmailv آیا در زمان استفاده از اینترنت ناشناس باقی می مانید
* رينگتون
* رينگتون ايام محرم
* رينگتون جديد موبايل
* رینگتون
* زنگ
* زنگ اس ام اس ،‌ زنگ sms ، آهنگ اس ام اس
* زنگ اس ام اس خنده دار
* زنگ خور اس ام اس
* زنگ خور جديد و بالكلاس موبايل
* زنگ خور جدید موبایل
* زنگ خور محرم
* زنگ خور مخصوص محرم
* زنگ خور مداحي
* زنگ خور موبايل
* زنگ خور موبايل با كيفيت
* زنگ خور های موبایل
* زنگ غمناک موبايل
* زنگ غمگين محرم
* زنگ موبابل
* زنگ های زیبا برای اس ام اس
* زنگهاي گلچين شده موبايل
* زيارت عاشورا
* زیارت آل یاسین
* زیارت عاشورا
* زیارت عاشورا با فرمت جاوا برای موبایل
* زیباساز ویندوز
* ساخت انیمیشن
* ساخت بنر
* ساخت تم براي سوني اريكسون
* ساخت تم موبايل
* ساخت درایو مجازی
* ساخت كاريكاتور
* ساخت لوگو و بنر
* ساخت پروفایل مختلف در یاهو
* ساخت کلکسیون تصاویر
* ساختن آرشیو فیلم
* ساختن بنر gif
* ساده
* سال 13۸۸
* سالروز ازاد سازي خرمشهر
* سامسونگ
* سايت اس ام اس
* سايت دانلود بازي موبايل بازي موبايل
* سايت دانلود تم
* سايت كليپ موبايل
* سايت موبايل
* سایت تخصصی دانلود نقشه موبایل
* سایت تخصصی موبایل
* سایت دانلود بازی فلش
* سایت دانلود بازی فلش برای 5700 و N95
* سایت دانلود تم پاکت پی سی
* سایت دانلود نرم افزار و برنامه و کتاب از استاد شهید مرتضی مطهری
* سایت موبایل
* سایدبار ویندوز ویستا
* سخت افزار اموزشي
* سخت افزار جديد
* سخت ترین رمز عبورv جلوگیری از بوت شدنv عبور Blos
* سخنراني ايت الله مجتهدي تهراني
* سرعت
* سرعت عمل
* سرعت ویندوز
* سرود 22 بهمن
* سرود انقلاب اسلامي
* سريال افسانه جومونگ
* سريال نامبر نرم افزار
* سرگرمی
* سری 60
* سری 60 ویرایش 3slick
* سری N نوکیا
* سری UIQ
* سری UIQ3
* سریال حضرت یوسف
* سریع چیدن متن در word :
* سفری مجازی و زیبا به مسجد پیامبر
* سمات
* سه بعدی
* سونی اریکسون
* سي پي يو اي ام دي
* سي پي يو جديد اينتل
* سيزده بدر
* سی دی ، دی وی دی ، پشتیبان ، دانلود
* سی دی و دی وی دی
* سیب سرخی
* سیستم عامل مجازی
* شاد
* شاهزاده ايراني
* شاهزاده ايرني
* شبكه‌چیست‌؟
* شطرنج
* شعر احمد شاملو
* شعر اس ام اس
* شعر استار شهريار
* شعر ايراني
* شعر عاشقانه
* شعر فروغ فرح زاد
* شعر نينوا
* شعر و جوک اس ام اس
* شهادت حضرت زهرا
* شهادت فاطمه زهرا
* شهيد مرتضي مطهري
* صدای خنده دار
* صفحه نمایش
* صوتي و گلچين
* صوتی و تصویری
* ضبط مكالمات بدون بيپ
* ضد تروجان
* طراحي بنر و لوگو
* طراحی
* طراحی باکس
* طراحی لوگو
* طراحی منوهای فلش برای وب سایت
* طراحی وب
* طرح آماده وب و منو
* عاشقانه
* عزاداری محرم اکبری
* عشق ولنتاين
* عكس
* عكس اتوموبيل هاي جديد
* عكس استثنايي موبايل
* عكس اسلامي
* عكس الله
* عكس با سايز 320*240 موبايل
* عكس با گرافيك
* عكس با گرافيك بالا
* عكس بازي
* عكس براد پيت
* عكس براي والپيپر موبايل
* عكس براي پشت زمينه موبايل
* عكس تاپ
* عكس جديد
* عكس جديد جي پي جي
* عكس جديد موبايل
* عكس جديد پس زمينه موبايل
* عكس جولي
* عكس دسكتاپ دانلود عكس
* عكس روز
* عكس سوني اريكسون
* عكس طبيعت موبايل
* عكس عاشقانه
* عكس عاشقانه ولنتاين
* عكس عجايب هفت گانه
* عكس كامپيوتر
* عكس كرستيانو رونالدو
* عكس ماشين
* عكس ماشين اسپرت فراري
* عكس ماشين هاي جديد 2009
* عكس متحرك موبايل
* عكس مختلف
* عكس مذهبي
* عكس موبايل
* عكس موبايل جديد
* عكس نوكيا
* عكس هاي جديد بازيگران
* عكس هاي طبيعت
* عكس هاي كريستيانو رونالدو
* عكس هديه ولنتاين
* عكس ولنتاين
* عكس ويستا
* عكس ويندوز
* عكس پس ز مينه جديد
* عكس پس زمينه
* عكس پس زمينه جديد ويندوز
* عكس پس زمينه موبايل
* عكس پس زمينه ويندوز
* عكس پشت زمينه
* عكس گرافيكي
* علل کاهش سرعت کامپیوتر
* عهد
* عکس
* عکس 3dبرای پس زمینه ویندوز
* عکس GIF
* عکس Sport 176در 220
* عکس Sport مخصوص Z530 و W200 و K510 و K310 و W300
* عکس از سریال حضرت یوسف
* عکس اس ام اسی
* عکس برای کامپیوتر
* عکس جدید از سریال حضرت یوسف
* عکس حرم پیامبر به صورت سه بعدی
* عکس زمينه
* عکس زیبای ماشینی اندازه موبایل
* عکس سریال یوسف پیامبر
* عکس سه بعدی
* عکس عاشقانه
* عکس عاشقانه Love موبایل
* عکس فیلم حضرت یوسف
* عکس ماشین
* عکس ماشین برای موبایل
* عکس متحرک موبایل
* عکس موبایل
* عکس موبایل زیبا
* عکس های اخراجی ها
* عکس های با کیفیت
* عکس های با گرافیک بسیار بالا
* عکس های دسکتاپ
* عکس های ورزشی
* عکس های پست زمینه
* عکس های پشت زمینه
* عکس های گرافیکی
* عکس والپيپر
* عکس پس زمینه
* عکس پس زمینه موبایل
* عکس پس زمینه ی موبایل
* عکس گرفتن با مدیا پلیر
* عکس گل
* عکس یوزارسیف(حضرت یوسف)
* عکس یوسف
* عکسهای اس ام اس
* عید قربان
* عید قربان مبارک
* غیب کردن پوشه با روشی جدید و مطمئن
* غیر فعال کردن Recent Docs
* غیر فعال کردن system restore در control panel
* فارسي ساز سوني اريكسون
* فارسی ساز کامل ویندوز
* فال حافظ
* فال حافظ جاوا
* فایل آپدیت
* فایل های موقت و آدرس های اینترنتی موجود در حافظه موقت را پاك كنید
* فراموش کردن پسورد آی دی
* فرج
* فرمت NTH
* فرمت SiS
* فرمت جاوا
* فروغ فرخ زاد
* فریدون مشیری
* فعال كردن هميشگيه آنتي ويروس هاي كسپر اسكي
* فلش
* فول ورژن
* فونت
* فونت انگلیسی
* فونت جديد
* فونت زیبا
* فونت عکس
* فونت های آتشین
* فونت های گرافیکی
* فيلم
* فيلم اخراجي ها 2
* فيلم جالب
* فيلم جديد
* فيلم جديد اخراجي ها 2
* فيلم جديد براي دانلود
* فيلم جديد دفاع شخصي
* فيلم خنده دار
* فيلم ديوار بزرگ چين
* فيلم ديويدكاپرفيلد
* فيلم لورل و هاردي
* فيلم مستند
* فيلم مستند ديوار چين
* فيلم نماز ايت الله بهجت
* فيلم هاي لورل و هاردي
* فیلترینگ، TCP/IP چیست؟
* فیلم اخراجی های 2
* فیلم یوسف پیامبر
* قالب
* قالب جولا
* قرآن صوتي براي موبايل
* قران
* قران ماه رمضان
* قيام نينوا
* كارت گرافيكي جديد
* كاريكاتور
* كانتر جديد موبايل
* كانون هواداران اصلاح طلبان
* كاهش حجم عكس
* كتاب PDF
* كتاب اشعار
* كتاب الكترونيك داستاني
* كتاب الكترونيك علمي
* كتاب الكترونيك موبايل
* كتاب الكترونيكي جديد
* كتاب الكترونيكي موبايل
* كتاب الكرتونيكي موبايل
* كتاب جاوا موبايل
* كتاب در مورد روابط جوانان
* كتاب فارسي
* كتاب قران
* كتاب قران ماه رمضان
* كتاب مذهبي
* كتاب موبايل
* كتاب مويايل جاوا

مخفی سازی فایل ها به طور کامل


¦ 0 نظرات

اکثر کاربران ویندوز XP با قابلیت Hidden کردن یا مخفی کردن فایلها از طریق قسمت Folder Option آگاهی دارند. هنگامی که شما فایل یا فولدری را Hidden میکنید کافی است که از طریق View > Folder Option قابلیت دیدن فایلهای Hidden را فعال کنید تا این فایلهای مخفی شده به سادگی مجدد رویت شوند. اما در این ترفند قصد داریم روشی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که همواره فایلهایی که Hidden کرده اید را Hidden نگه میدارد! به طوریکه حتی با فعال کردن گزینه Show hidden files and folders هم فایلها همچنان مخفی باقی خواهند ماند.

 
بدین منظور:
از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را تایپ نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
حالا به آدرس زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/Advanced/Folder/Hidden/SHOWALL

اکنون از قسمت دیگر صفحه روی CheckedValue دوبار کلیک کنید. در پنجره باز شده Value را از 1 به 0 تغییر دهید.
حالا OK کرده و خارج شوید.

اکنون اگر در My Computer از منوی View وارد Folder Options شوید و سپس به تب View بروید ، در قسمت Hidden files and folders ، تیک گزینه Show hidden files and folders را بزنید و خارج شوید در صورت بازگشت مجدد خواهید دید که این گزینه لغو خواهد شد و همواره فایلهای شما به حالت Hidden باقی خواهند ماند.

آهنگ جدید و زیبای عماد به نام ایران من


¦ 0 نظرات


کیفیت MP3/128KB

Download